Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

straight from the heat island



Εδώ και κανέναν μήνα η καλή μας Poison City Records έχει ανεβάσει στο soundcloud το Heat Island, το πρώτο δείγμα του ομότιτλου άλμπουμ των Κανμπεριανών Hoodlum Shouts που αναμένεται να βγει στις 20 Μαΐου, ενώ αυτές τις μέρες έσκασε μύτη σε άλλο site ακόμη ένα κομμάτι του δίσκου, το Twin Cities.

Εγώ, από την –πάντα λάθος- πλευρά μου, έλεγα να γράψω ότι έχω να πω όταν ακούσω ολόκληρο τον δίσκο, αλλά πρώτον είμαι ανυπόμονος και δεύτερον κάτι άλλα θέματα που έχω πρόχειρα στην κάβα θέλουν λίγη δουλειά ακόμη, και είμαι αυτές τις μέρες κουρασμένος και μαζί βαριέμαι οπότε...αφού σας έφερα τα καλά νέα, σας αφήνω προς το παρόν με τις νότες του Heat Island και τις λέξεις που είχα γράψει πριν τέσσερα χρόνια –πότε πέρασαν αλήθεια- για την πρόσφατη τότε κυκλοφορία τους, το επικό Young Man Old Man...στον σύνδεσμο ακριβώς από κάτω.