Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

long summer vol.2 (sun won't go down)




Ε ναι λοιπόν είναι γεγονός…αυτό το πολύ καλό παιδί που σας έχω πει, ο saunt the ripper ντε, κατάφερε και βγήκε ακόμη μια φορά απ’ το υπόγειο όπου για μέρες (πολλές) την έβγαζε μόνο με τρείς κόκκους ρύζι και μισό ποτήρι γρασόνερο το εικοσιτετράωρο (σαββατοκύριακα του πρόσφερα 2-3 ακρίδες και λίγο γρασίδι έτσι να το σπάει), βγήκε λοιπόν απ’ το υπόγειο αγνώριστος από τις κακουχίες μα περιχαρής, αφού στα χέρια του κρατούσε ένα ακόμη έπος από τα γνωστά!...πια… 
Long summer vol.2 (sun wont go down) ο τίτλος, 34 (36 με τα intro και outro) κομμάτια ν’ ακούει η μάνα και του παιδιού να βάζει κερί στ’ αυτί, 34 κομμάτια όπου τρώει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι, ένα κύμα καύσωνα κανονικό και με τα όλα του, ένα ηφαίστειο σε έξαρση, μια Πομπηία σκεπασμένη από τόνους fuzz και γράσου όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ρίχνοντας μια ματιά στο τρακλιστ παρακάτω, με εξώφυλλο όμως λαχταριστό και δροσερό, με την Peg των Gories να αποφεύγει το φως, έτσι για να αυξηθεί και η επισκεψιμότητα...
Ήταν τέτοια δε η ικανοποίηση μου για το εικαστικό αποτέλεσμα, που του ανέθεσα ήδη την συγγραφή των τριών-τεσσάρων εκείνων σελίδων του νέου μου βιβλίου, όπου ακολουθώντας τις νουθεσίες φίλων που νοιάζονται για το καλό μου, προσθέτω αυτήν τη φορά και το απαραίτητο τελικά, και μπόλικο-μπόλικο σεξ που τόσο έλειψε από το «Από τη λάθος πλευρά», για να σπάσω τα ταμεία…
Για την συλλογή δεν έχω να πω τίποτε άλλο, τα περισσότερα τραγούδια τα έχουμε ακούσει και τα έχουμε «συζητήσει» εδώ μέσα, οπότε…κλικ στο get a long summer vol.2 (sun wont go down) λίγο πιο κάτω, και καλή ακρόαση…εδώ γύρω είμαι κι εγώ, θα επανέρθω σύντομα με νέες συναρπαστικές ως συνήθως αναρτήσεις, αλλά και ένα vol.3 τώρα που ο saunt πήρε φόρα!