Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Has A Shadow - Sky Is Hell Black

Digital Release
2013

Όπως περνούσα μια μέρα από την Γουδαλαχάρα, έπαθα μεγάλη λαχτάρα, μιας κι όλοι τους εκεί ήτανε μεγάλα φουγάρα.
Τα είδα όλα μπροστά μου, έτρεξα σαν τρελός λαγός βαθιά μέσα στη Μεξικανική νύχτα, κυνηγώντας την σκιά μου.
Έφτασα στην έρημο και έφαγα πεγιότ, έμεινα εκεί παρέα να ουρλιάζω με τα κογιότ.
Έπειτα ήρθαν κάποιοι και με μαζέψαν, και αντί να γίνω καλό παιδί σαν και πρώτα, εγώ σκέφτομαι ξανά τον Albert Hofma(nn).
Κι αντί τώρα να κάθομαι ήσυχα και να πίνω φλαμούρι, άρχισα ξανά ν’ ακούω κιθάρες με λαχούρι.
Μου φαίνεται θα κλειστώ μες το γκαράζ και θα κάνω πατινάζ. 
Που θα πάει που θα πάει που θα βγει, έτσι που έχω ψυχεδελιαστεί…(x2)*

*Αποσπάσμα από την πρώτη μου, εξαντλημένη εδώ και δεκαετίες (όποιος τυχερός έχει κάποιο αντίτυπο, μπορεί εύκολα και άνετα να λύσει το οικονομικό πρόβλημα της ζωής του, απλά πουλώντας την σε δημοπρασία στα Sothebys) ποιητική συλλογή που είχε κυκλοφορήσει  κάπου στις αρχές της δεκαετίας των 60’s με τον τίτλο Turn On, Tune In, Fuck Off
Εγώ έχω λύσει από τότε το οικονομικό μου πρόβλημα, κάνοντας μήνυση και κερδίζοντας την δίκη έναντι του Dr. Timothy Leary, μαζί και δικαιώματα πάνω στις πωλήσεις του δίσκου του, που έκλεψε κατά 75% τον τίτλο της συλλογής μου, και δεν ήταν άλλος από το Turn On, Tune In, Drop Out

bandcamp