Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Modra - The Line For The Men’s Room

Savage Quality Recordings
2012

Λοιπόν…αν ακούσω ακόμη μια φορά καπάκι αυτόν τον δίσκο, θα πάω μου φαίνεται να φουντάρω να ξεμπερδεύω και μια ώρα αρχύτερα…
Μπήκα που λέτε κι εγώ στην σειρά για το δωμάτιο της ακρόασης, και ένιωσα σαν γεροπρεζάκιας που κάθεται και κοιτάει τις μύτες των παπουτσιών του για μια αιωνιότητα και μια μέρα δική του, και περίπου 10 ώρες δικές μας.
Σαν βάτραχος που μάταια περιμένει κοάζοντας μέσα στην ομίχλη του βάλτου ένα της φιλί.
Σαν μετέωρο που για εκατομμύρια χρόνια ψάχνει πλανήτη για να συγκρουστεί.
Κάπως έτσι ρε παιδί μου…
Το Restless Dream που σας βάζω ν’ ακούσετε είναι το γρήγορο τραγούδι εδώ μέσα, μαζί και το hit αν το πιάνετε το υπονοούμενο.
Αυτήν…όπου είναι αφιερωμένα μάλλον όλα τα τραγούδια όπως μπορούμε να υποψιαστούμε απ’ τους τίτλους, έχει κάνει μεγάλη ζημιά. Μιλάμε για τον ορισμό της femme fatale
Εγώ, γνωστός μαζοχιστής, είμαι σίγουρος ότι θα βάλω να ξανακούσω τον δίσκο αυτών των Νεουορκέζων απ’ την Αυστραλία, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν αυτό θα γίνει σύντομα…εσείς αν το επιχειρήσετε, έχετε δίπλα καλού κακού και μια ένεση αδρεναλίνης. 

soundcloud