Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Original Soundtrack - 2010




Καμιά φορά αναρωτιέμαι πως καθόμαστε και γράφουμε όλοι για δίσκους και τραγούδια σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Η συχωρεμένη η μάνα μου το έλεγε από παλιά «αυτά θα σε δώσουν να φας?…». Δεν μου ‘δωσαν να φάω, (αν και αυτό σηκώνει πολύ κουβέντα, μιας και τελικά ότι λίγα καλά έχω κάνει, και έχω μάθει στη ζωή μου τα ξεκίνησα με αφετηρία την μουσική), αλλά μου έδωσαν όλα τα υπόλοιπα που δεν τρώγονται…ευτυχώς.
Η κατοχή, (ειδικά ο χειμώνας της) είναι δύσκολη πάντα, κι εγώ (και αρκετοί άλλοι εκεί έξω ε?) το έχω πάρει απόφαση ότι μέχρι την ώρα που θα ησυχάσω, ο κόσμος να καίγεται, θέλω να ακούω το δικό μου soundtrack. Ειδικά τότε…

Υπεύθυνοι του score για τον χρόνο που μας αφήνει (γενικά) λοιπόν, κλασικά δυο ενδεκάδες με την σειρά όπως να ναι:

James McCann – Bound For the Blues
Phil Shoenfelt & Southern Cross – Paranoia.com
Swans – My Father Will Guide Me up a Rope to the Sky
Movie Star Junkies – A Poison Tree
Roky Erickson with Okkervil River – True Love Cast Out All Evil
Deaf Wish – Mercy
The Black Angels – Phosphene Dream
Les Hommes Sauvages – Vive La Trance
Dax Riggs – Say Goodnight to the World
Le Sang Song – ST
Dead Farmers – Go Home
The Church of Abject Sorrow – Blessed Sacrament
Hugo Race – Fatalists
The Black Keys – Brothers
Pierced Arrows – Descending Shadows
Grinderman – 2
Dimi Dero Inc – Cremation Day in the Court Of Miracles
Dead Brothers – The 5th Sin Phonie
Minor Mine – Where They Go
Joseph Huber – Bury Me Where I Fall
V.A. – We are only Riders - The Jeffrey Lee Pierce Sessions Project
Youpi Youpi Yeah… – ST

Εκτός συναγωνισμού ένας δίσκος που δεν κυκλοφόρησε, και δεν ξέρω αν θα κυκλοφορήσει ποτέ. Αυτός ο χαμένος των Hydes.

Υ.Γ.  Εκτός συναγωνισμού και το ακυκλοφόρητο κομμάτι στην αρχή...MF and his Truckload of Hope - Death Wish...Im on Fire (and you cant help me now!)
Καλή δύναμη.